14 Aug 2023
"Nu este normal sa raman fara bani in cateva minute iar banca sa nu faca nimic sa opreasca fraudele", se plange un cititor, client Raiffeisen, caruia i s-au furat din cont aproape 50.000 de lei, fara ca banca sa-l despagubeasca.
13 Aug 2023
Un cititor se plange ca i-au fost furati banii din contul Raiffeisen, printr-o frauda online tip phishing, desi nu a accesat niciun link, considerand ca de fapt a fost vorba de un incident cauzat de o bresa de securitate in sistemul bancii care a permis accesul hackerilor in contul sau.
7 Aug 2023
Raiffeisen a permis actualizarea datelor personale ale unui client, inclusiv numarul de telefon si datele de acces in aplicatia bancara, cu ale unui fraudator din alta tara fara, sa-si anunte clientul de aceasta schimbare pe canalele utilizate uzual de acesta, precum email-ul.
1 Aug 2023
Raiffeisen Bank motiveaza refuzul de a-si despagubi un client fraudat online prin prevederile contractului cadru cui banca, conform carora clientul nu trebuie sa divulge altor persoane datele de acces la aplicatia bancara.
30 Jul 2023
"Buna ziua. Am fost fraudată prin frauda de tip Phishing de suma de 61.100 RON. Tot cu email de actualizare a datelor ptr aplicația SmartToken a Raiffeisen Bank.
Am făcut sesizări la banca, e dosar de frauda deschis la Polie. Am primul înapoi suma de 13. 300 RON de care nici nu am fost anunțată când mi i-au virat.
7 Mar 2023
INTREBARE:
"BUNĂ ZIUA! La data de 31.12.2022 orele 22:45 am primit pe adresa personală de mail de la banca Raiffeisen Bank un mail care avea imaginea și sigla bănci sus menționate chiar și cu semnătura unui reprezentant al bănci Raiffeisen Bank, iar mailul primit nu prezenta greșeli gramaticale s au de ortografie ,prin care îmi solicita sa mi actualizez datele personale până la data de 01.01.2023 fiind atenționat că nu voi mai avea acces la contul meu bancar iar unele funcții fiind RESTRICTIONATE.
13 Feb 2022
„Pe 21 ianuarie am primit 3 SMS-uri de autorizare a unor sume pe care nu le recunosteam. Am sunat in Call Center sa va spun ca nu autorizez sumele si sa va rog sa blocati sumele si cardul. M-am prezentat in sucursala din Pantelimon sa reiterez tentativa de frauda si apoi am depus o plangere la Sectia de Politie nr. 9.
Banca a retinut sumele.
Fara sa ma contacteze, pe 26 ianuarie banca a procesat plata.
Cat de putin sigur este sistemul informatic al dvs. incat nu ati putut corela o reclamatie de frauda cu sume retinute in cont?
Ati solutionat 2 din 3 reclamatii fara a avea ceva de la politie (dupa aproximativ 2 saptamani in care mi s-a spus doar sa astept, v-am adus, pe langa nr de inregistrare si dovada de la politie).
De ce ati dat drumul, pe 26 ianuarie, tranzactiilor reclamate de mine pe 21 ianuarie fara a lua legatura cu mine sau cu politia?
Ati putut sa reemiteti cardul rapid, insa nu mi-ati putut tine in siguranta contul de economii.
Voi reveni saptamanal cu reclamatii la dvs. pana cineva isi asuma cazul”, reclama un client al bancii.
Raspuns ReclamatiiBanci.ro